3 Mayıs 2011 Salı

ÇAKMA AC/DC KONSERİ

 Çakma makma, konserdi, güzeldi, kulağımın pasını aldı. Rock ve metal dinlemeyi seven bir şahsiyet olarak 12 saat süren yolculuğun üzerine çok keyifli oldu doğrusu. Üstelik konser Gögginger diye bir köyde idi. Öyle büyük şehirde, çılgın kalabalık bir konser değildi yani.
Köyün, nükleer felaketten etkilenmiş olduğunu düşündüğüm gençleri ise çılgın kalabalık olmayan bu konserde çılgıncasına eğleniyorlardı. Etrafımdaki - Gögginger köyünden başka yer görmemiş, Big Gunz'dan başka müzik grubu tanımıyorlarmış gibi görünen - gençleri izlemekten konseri doğru dürüst izleyemedim. Allah'ım bu Alman gençliğinin sonu ne olacak diye de düşünmedim değil hani.

Konser boyunca grubun performansını hayranlıkla dinledim, dehşet içinde izledim. Eğer bu konseri, görmeden dinlemiş olsaydım gerçekten bir AC/DC konserinde olduğumu düşünürdüm, o derece iyilerdi. Ama izlerken, bir süre önce derslerine gitmeyi bıraktığım Mösyö Zanotti'nin çığlık çığlığa sahnede şarkı söylediğini zannettiğim bir an bile oldu. Ve konser boyunca adamla her göz göze geldiğimizde aynı hissi yaşamaya devam ettim.

Bir ara sahne şovu olduğunu tahmin ettiğim birşeyler de olmadı değil. Birbirinden güzel (!) ve bir o kadar da estetik hareketleri olan (!) iki abla sahnede ilginç danslarıyla konserdeki görselliği zirveye ulaştırdılar. Sanırım RTL'den emekli olduktan sonra bu grupla çalışmaya başlamışlar. Bu grubun bir internet sitesi var ama boş verin ya da vermeyin google'dan arayın anacım.

auf wiedersehen!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder