15 Mayıs 2011 Pazar

MONS BİRA FESTİVALİ

Şu ana kadar gittiğim bira festivallerinden farklı bir bira festivaliydi. Girişte bardak almak, sonra jeton alıp 3 - 5 bira denemek gibi aktiviteler yoktu. Bira üreticileri (çoğunlukla en çok bilinenler), stand açmışlar ve normal satış yapıyorlardı. Şehir meydanında, küçük bir barlar sokağı yapmışlar.











Sevdiğimiz biralardan birini seçip -Delirium'u seçtik- etrafı seyrederek afiyetle içtik.

Soldan sağa şişeler :) Delirium Tremens, Delirium Guillotine (giyotin yani),  Delirium Nocturnum

Bu arada festival alanı içerisinde "Sud Radio"nun sponsor olduğu birde konser vardı. Goonsquad isimli grubun " Cover Stones and Bowie" konseri. Konser başlayana kadar ortada gezen küçük bir müzik grubu daha vardı.


Yaptıkları güzel müzikle ortama renk katan bu grubun çokda  eğlenceli üyeleri vardı. Oturduğumuz masanın hemen önünde hem çalıp hem biralarını yudumlayıp hem de etrafla sohbet ediyorlardı. Ben de nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde sohbete dahil oldum. Önce Seçkin'le konuşmaya çalıştı grubun amca olanı, biz ısrarla Fransızca anlamadığımız konusunda amcayı ikna etmeye çalıştık. Amca bu sefer İtalyanca konuşmaya başladı. Yanındakilerden bir tanesi de bizimle konuşmaya çalışınca amca diğerini İtalyanca konuşması konusunda uyardı, çünkü biz amcaya göre İtalyanca anlıyorduk. Ben içinde bulunduğumuz bu anlaşabiliyormuş görüntülü anlaşamama haline kahkahalarla gülmeye başlayınca, amca bu sefer üst çenesindeki dişlerin olmadığını benimkilerin ne kadar iyi durduğunu -ki ben dişlerimi beğenmem, iki numara büyük göründüğünü düşünürüm- el, kol hareketleriyle anlatmaya başladı. Diğer grup üyelerine söyledi, hepsi benim ağzıma bakmaya başladılar, gülemez oldum :) Sonra beraber bir fotoğraf çektirdik ve onlar başka bir standına gittiler.

Mama mia!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder