10 Mayıs 2011 Salı

MY BIG FAT GREEK WEDDING VOL. 1

Bu filmi biliyor musunuz bilmiyorum ama geçenlerde bir akşam bu filmin setinde gibi hissettim kendimi. Seçkin'in işyerinden arkadaşı Damo (Damianos - adından anlaşıldığı üzere kendisi Yunan)'un doğum günüydü ve bizde partisine gittik. Damo'nun annesi ve babası da gelmişler. Tanıştık ve amca bildiği bütün Türkçe kelimeleri kullanabileceği cümleler kurmaya başladı. Cümle dediysem "Ali topu tut" tarzında cümleler.


Damo'nun annesi hzırladığı yemekleri masaya getirmeye başladığında ne kadar da aynı olduğumuzu bir kere daha farkettim. Cacık, peynirli ve ıspanaklı börek, köfte, sebzeli pilav, fırında tavuk ve mangalda et.
Tüm bunların yanında çok güzel uzo vardı, e bende iki tane yuvarlamayı ihmal etmedim.

Fotoğrafta arkada oturan amca Damo'nun babası. Aslında Trabzon'dan göçmüşler Yunanistan'a ve öğrendimki Atatürk'ün Selanik'teki evinin iki yanındaki evde yaşıyorlarmış. Gün gelip gidecek olursanız evi bulmanız kolay olur arkadaşlar :)

Bir arkadaşımın Yunanlılar için şöyle bir yorumu vardı. Kendilerini İtalyan sanan Türkler demişti. Katılıyorum kendisine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder