16 Nisan 2011 Cumartesi

AYŞENUR'U KARŞILARKEN

Evet sevgili dostlar, birçoğumuzun bildiği üzere Ayşenur Belçika'ya geldi. Kendisini karşılamaya havaalanına giderken yol boyunca buraya geldiğimiz 1 Ocak sabahını düşündüm. Zaventem Havaalanından eve gelene kadar ''neden buraya geldik ki?'' diye kendimi sormaktan alamamıştım.
Hava kapalı, iç bunaltıcı, soğuk ve manzara grinin tonlarından oluşuyordu. Cuma günü öğlen Ayşenur'u almaya giderken etrafa baktığımda ise baharın renkleri gelmiş, yol bir güzelleşmiş, her taraf cıvıl cıvıl olmuş.

Ve karşılama vakti geldiğinde pek bi heyecanlandım, itiraf etmeliyim. Dojodan sevdiğim birinin geliyor olması beni çok mutlu etti. O kadar mutlu olduk ki, Ayşenur gelir gelmez kendisini Charleroi'deki Reyhan Market'e götürdük :) Eminim O'da çok heyecanlandı ama bize belli etmemeye çalıştı :) Darısı Belçika'ya gelmeyi planlayanların başına diyorum...

Mesela ukem Barış'ı burada görebilmeyi çok istiyorum. Ama Barış'ı öyle bir market ziyareti kurtarmaz, Brüksel'deki Türk mahallesine götürmeyi planlıyorum :D İşin şakası tabi, umarım bu taraflara gelebilir kendisi...

Aurevoir!

4 yorum:

  1. Reyhan Market... Fikri bile ürpermeme yetti ukem. Hatta siz de gelirseniz ben de sizi önce World Food'a, sonra Venüs'e götürürüm. İsimleri gavurca diye üzülmeyin hepsinde Türkiye'ye ait tadlar var. Sonra da bizim evin arkada Aytaç'ın deposu var, oraya gider şarküteri ihtiyacımızı karşılarız. Ayşenur şimdi pek etkilenmese de bir süre sonra eti cin paketlerini gördüğü yerde sevinçten zıplamaya başladığında Reyhan Marketin kıymetini anlayacaktır. :)))

    YanıtlaSil
  2. ben gayet etkilendim hocam !! zira bana "oralarda meyve sebze çok pahalı yiyemezsin" demişlerdi. Ama reyhan market sayesinde dengeli ve sağlıklı beslenme şansını elde edebilmek beni çok mutlu etti :D hatta o kadar mutlu etti ki "yaşasın reyhan market" demek istiyorum (dedim bilee :P)

    YanıtlaSil
  3. Böyle kuru kuru blogta olmuyor sanki. Foruma reklamını alalım reyhan marketin. Belki Ayşenur'un elinde iki ekmek ve bir kiloluk yoğurtla marketin kapısında ağız kulak mesafesi sıfır bir pozunu da iliştiririz.

    YanıtlaSil
  4. ben sana gelirken en sağlıksızından tesco'dan alınmış abur cubur getiririm ayşenurcumğum, üzülme sen! emrejiimin çekmecesini aratmam sana:)

    YanıtlaSil