24 Haziran 2011 Cuma

KOLN'E EKLENTİ

Farkettimki Köln'le ilgili yazarken atladığım bir nokta var. Bunu öbür yazının sonuna ekleyebilirdim ama uğraşmak istemedim.

Şimdi atladığım noktaya gelelim.



Genellikle gittiğim her ülkede Ziraat Bankası bulursam fotoğrafını mutlaka çekiyorum. Sonra bunları ukem Barış'a yollamayı planlıyorum ve fakat bugüne kadar sanırım hiç yollamadım. Unuttum :)
Türkiye'de olduğum zamanlarda genel olarak Ziraat Bankasıyla pek işim olmaz. Dojoyla ilgili yatacak ve yapacak birşey yoksa. Ama yurtdışında Ziraat Bankası görünce sevinç çığlıkları atıyorum. Sanırım Ziraat Bankası görmek, Türkiye'yi görmek gibi oluyor bir an için olsa da. Hemen yanındaki Şekerbank birşey ifade etmedi mesela :)

Köln'le ilgili başka bir yazıda görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder